مأمن

و چه مأمن و پناهی بهتر از خداوند لم یزلی؟

مأمن

و چه مأمن و پناهی بهتر از خداوند لم یزلی؟

مأمن

در پیچ و خم زندگی ،وقتی فکر میکنی همه ی راه ها به بن بست رسیده است،
بیاد بیاور خودش فرمود:
و الله غالب علی أمره (یوسف_۲۱)
و همه چیز در برابر ارادهٔ خدا هیچ است.
و أما الظاهر...ذلک لقهره و لغلبته الاشیاء و قدرته علیها.
و خدا ظاهر است ...به واسطه غلبه و تصرف و قدرتش بر همه چیز.
و چه مأمن و پناهی بهتر از خدای لم یزلی؟
امام رضا (ع). (کافی،ج ۱،ص۳۰۴)

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ای دل غافل...

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

گلچین کردند عاشقان را
                           هل من ناصر گفته مولا
                                                      جا ماندی ای دل غافل
                                                                               آخر تا کی سعی باطل
                             کربلا برپاست پس کجایی ای دل
                                               ....



*مداحی حاج میثم مطیعی
*شاعر: محمد مهدی سیار

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷
نسترن گلزار

نظرات (۹)

۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۶ ادمین خانه سلامتی
همه می خواهند بشریت را تغییر دهند،اما هیچکس به تغییر دادن خودش نمی اندیشد.
لئو تولستوی 
آخ...
جا مانده ایم.....

جا مانده ایم...حوصله ی شرح قصه نیست
تربت بیاورید که خاکی به سر کنیم...

حوصله ی شرح غصه نیست....

:(((
پاسخ:
:(
قصه این است که من لایق آقا نشدم
از همین است که این من ز همه جامانده...
:(
خیلی زیبا بود
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۲ مجتبی ب.س.س
این نوا فوق العاده ست 
هر چند که غافلم ....
پاسخ:
واقعا...
و همچنین محتوا و اشعار و مداحی های حاج میثم مطیعی
آرام و سوزان ...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۲ مجله ویترینو
فوق العاده بود ...

التماس دعا
پاسخ:
محتاجم...
التماس دعا
ممنون
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۴ سیّد محمّد جعاوله
سلام
لطفا وبلاگ دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۹ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
چرا من این پست رو ندیده بودم؟
:)
روضۀ ربیع بود... چسبید...

یادم نمیاد پیش از این از دکتر سیار نوحه شنیده باشم، به خوبیِ شعرهای دیگه شون بود.

ممنون :)

پاسخ:
یه سری از نوحه های حاج میثم مطیعی رو ایشون میگن که خیلی هم عالی میگن ایشون هم نوحه و هم اشعارشون رو ...
وقتی شنیدمش اونقد به من چسبید که گفتم اینجا بذارمش شرح حالمو ...شاید یه نفر هم یه همچین حالی پیدا کنه ... خداروشکر
خواهش میکنم خانوم :) 
واسه ما هم دعا کنین 
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۰ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
بله، معمولاً شاعرای سرشناسی نوحه های ایشون رو میگن...

# از صبحی حواسم بود اولین روز دانشجوی شماست، خیلی مبارک باشه :)
پاسخ:
وااااااای ممنون :*
خیلی لطف دارین شما :)
ممنون که به یادم بودین :)
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن!

وبلاگ شهید ابراهیم هادی

ak313.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی