مأمن

و چه مأمن و پناهی بهتر از خداوند لم یزلی؟

مأمن

و چه مأمن و پناهی بهتر از خداوند لم یزلی؟

مأمن

در پیچ و خم زندگی ،وقتی فکر میکنی همه ی راه ها به بن بست رسیده است،
بیاد بیاور خودش فرمود:
و الله غالب علی أمره (یوسف_۲۱)
و همه چیز در برابر ارادهٔ خدا هیچ است.
و أما الظاهر...ذلک لقهره و لغلبته الاشیاء و قدرته علیها.
و خدا ظاهر است ...به واسطه غلبه و تصرف و قدرتش بر همه چیز.
و چه مأمن و پناهی بهتر از خدای لم یزلی؟
امام رضا (ع). (کافی،ج ۱،ص۳۰۴)

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هدیه ای از جنس دیدار

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ب.ظ
ساعت ۲۳ : تلفنم زنگ میخورد ، هول میشوم که این ساعت چه کسی و چرا به من زنگ میزند به صفحه ی تلفنم که نگاه میکنم عکس برادرم را میبینم هول تر از قبل جواب میدهم‌ و فوری انگار انتظار شنیدن خبر مهمی را دارم میپرسم چه شده و میگوید که قرار است هدیه ای بدهد به من ، هدیه ای که آرزویم است ، هدیه ام دیدار با رهبری ست و من اینبار نه هول ،بلکه شوکه میشوم و نمیدانم چه بگویم و فقط اشک میریزم و قربان صدقه اش میروم...

ساعت ۱ نیمه شب : در حالیکه این پهلو و آن پهلو میشوم از شوق دیدار خواب به چشمانم نمی آید تمام سعیم را میکنم چشمانم را با نور موبایلم خسته کنم بلکه خوابم ببرد ...

ساعت ۵:۳۰ صبح : با صدای ساعت بیدار میشوم و خودم را از تخت پایین می اندازم و درگیر انتخاب لباس میشوم ...

ساعت ۸ صبح : از تاکسی پیاده میشوم و کارت ملاقات هدیه ی برادرم را به بازرس ها نشان میدهم و از همه شان عبور میکنم و همه جا را بادقت نگاه میکنم ،شاید دیگر اینجا را نبینم پس همه چیز را زیر نظر میگیرم ، دقیق...

ساعت ۹ صبح : بعد از گذراندن تمام مراحل ، حالا رسیده ام به بیت ، وارد بیت که میشوم با یک نگاه از سادگی اش در حیرت می مانم ، از سادگی همه چیزش ، از صندلی آقا گرفته تا گلیم ها ی کف بیت . با زور و خواهش خودم را در جاییکه دقیق روبروی صندلی آقا باشد جا میکنم و انتظار میکشم برای آمدنشان ...
ساعت ۱۰ صبح : آقا وارد میشوند و موج جمعیت یکدیگر را جابه جا میکنند ، از میان قد های بلند زنان جلویی و مردان جلوتری پا بلندی میکنم و هر چه تلاش میکنم آن لحظه آقا را ببینم ، نمیبینم و فقط چشمانم دست های گره کرده را در خود جا میدهد.

ساعت ۱۱:۱۵ : بعد از یک دل سیر نشده، زل زدن به چهره ی آقا و گوش کردن به صحبت هایشان و دلی  پر از احساس و ناباوری از اینکه ، اینک روبروی رهبرم نشسته ام ، خدا حافظشان را میشنوم و دوباره جمعیتی که اجازه نمیدهد رفتن شان را ببینم ، و در یک لحظه شور جمعیت را میبینم که میخوابد و پرده هایی که تکان میخورند ...

ساعت ۱۲:۳۰ ظهر : درحالیکه در بلوار کشاورز  و زیر باران قدم میزنم تا به خوابگاه برسم به آنچه گذشت ، آنچه دیدم و آنچه شنیدم ، فکر میکنم ...
به تجربه ی رسیدن به یکی از آرزو هایم ، به توصیه های آقایم ، به ...
و وقتی به خوابگاه میرسم با آب و تاب تک تک رخداد ها را شرح میدهم برای هم اتاقی های آرزومندم و آنها هم آهی میکشند و غبطه میخورند به خاطر برادر داشتنم و هدیه دادنش ...

۱۲ آبان ماه ۱۳۹۵

دیدار رهبری با دانش آموزان و دانشجویان سال ۹۵
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
نسترن گلزار

نظرات (۹)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۹ نویسنده عشق
خوش به حالتون :(
پاسخ:
ممنون
انشاءالله قسمت شما هم بشه
خیلی عالیه ...

:)
پاسخ:
:)
همچنین
سلام
خوش به حالتون
لحظات نابی رو گذروندید.
پاسخ:
سلام
ممنون 
بله خیلی عالی بود و من در تمام مدت اونجا بودم به این عالی بودن و تکرار نشدنش فکر میکردم و در کل هم در شوک به سر میبردم ...

۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۱ مجله ویترینو
خوش به حالتون ...
 هوس کردم
پاسخ:
ممنون
انشاءالله قسمت شما هم بشه
بنده هم خیلی وقت قبل تر هوس کرده بودم و بعد از مدتها اتفاق افتاد
اما امیدوارم واسه شما زودتر میسر بشه 
چه شوقی از این خبر و این دیدار نصیب تون شده. اشتیاقی که یک بار چشیدمش. وای مثل یه معجزه است.
خوش به سعادت تون بابت این اتفاق های حال خوب کن. 
رزق و روزی های مادی و معنوی تون مستدام و مداوم
پاسخ:
بعله دقیقا یه معجزه اونم وسط حال بدم 
معجزه ای که حالم رو خوب کرد خعلی خوب اونقد که هنوز انرژی دارم
ممنون از لطف شما:)
انشاءالله بازم معجزه براتون رخ بده نه دوباره بلکه چند باره

خوش به سعادتان.
پاسخ:
انشاءالله قسمت شما بشه
ممنون ازتون
عزیزدلم...چقدر خوب که انقدر حال تو خوب کرده...

حال خوبت مستدام...
مواظب خودت باش...
پاسخ:
ممنون از همدلی تون غزال جانم ... با دلگرمیتون دلگرم میشم
انشاءالله حال خوب رزق شما باشه همیشه :)
شما همیشه لطف دارین به من
ممنون از لطفتون ...
وممنون از حضورتون...
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۳ مکاترونیک خودرو
:))
پاسخ:
:
۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۰ سجاد مقید
خدا خیرتون بده حسرتم رو تازه کردین
منم می خواستم برم ولی خبرش دیر بهم رسید و جا موندم
خوش به حالتون
یاعلی
پاسخ:
انشاءالله نصیبتون بشه
تجربه ی عالییه
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی